Almoradi in de bergen

10 november 2019 - Almoradí, Spanje

Het is vandaag zaterdag 9 november en we hebben alle reden om te klagen😂😂 het is koud! Ff geen idee wat te doen en dan appt Cas, wat leuk is; Almoradi, daar is tot 13.00 uur een enorme markt. Het is net tien uur dus hopperdepop in de auto. Almoradi heeft naast de markt een leuk centrum met winkeltjes met van alles en nog wat. We vermaken ons weer prima en zoeken een plaatsje in de zon om maar weer ff iets te drinken. De wind gaat iets liggen en het is weer heerlijk, we zijn echt bofkonten. We bezoeken de kerk die lelijk van buiten maar erg mooi van binnen is. Hiervan geen foto’s want dat is tegen mijn principes evenals betalen voor een elektrische kaars😩rot op die pastoor ligt in een vouw! Dus dat gaat niet door! Buiten treffen wij op het kerkplein diverse stalletjes die eten maken waarvan de opbrengst voor alle getroffen mensen van de overstroming. Nou daar wil ik mijn geld wel aan kwijt, maar helaas pindakaas het is 12.00 uur en pas klaar na een a twee uur😢dus lopen we nog even over de groentemarkt waar ik tot mijn grote vreugde paddenstoelen kan kopen met het formaat van mijn hand....lekkuh maar daar hoort een konijn bij! Dus na een snelle lunch terug naar huis maar niet voordat we een konijn etc hebben gescoord.

Morgen, zondag, blijven wij voor het eerst een daagje thuis, konijntje braden, en lekker niks.

D1C648B1-DD05-4BA7-9014-823260893A16BCD58E9E-6BAB-45F6-B80B-8FA3D68C468E7BED895F-A7EB-4547-95E1-765D7F02B3DBDA241CA4-EB3B-4EE6-B9E7-4A5C7E94857DE8D84598-7C64-459E-8D0F-9E41F2B9B4C5

1. Marjo:
    10 november 2019
    Leuk dat jullie attent werden gemaakt op die markt. En op die kabouter stoeltjes mis ik alleen kabouter spillebeen (maar die was misschien niet mee 😏). Wat een mooie grote dingen zeg, lekkerrrrr. En flappie lust ik niet, maar het was tenslotte ook niet voor mij bestemd.
    Geniet maar weer lekker verder, het lukt aardig geloof ik. 😘
  2. Chantal:
    Zooooo die staddepoelen😍😍😍Lekkkerrrrr!!!!!!
    Leuk ook weer een markt en in de bergen. Ik vind het leuk om dit te lezen. ❤❤❤
  3. Nel:
    10 november 2019
    Hoi lieffie, leuk dat jij en marjo reageren op mijn blog. Af en toe ook Wil en anderen, anders ga je denken dat je het voor de kat zijn mehoje zit te doen😂 maar....ik vind het zelf ook leuk om te plaatsen en ik zie ook reacties zonder commentaar zoals Cornel en anderen. Heb nu Jeanette een appie gestuurd dan kan ik haar toevoegen want ze wil het graag lezen maar weet niet hoe dat moet. Het Nijntje was Jammie!,,,,,, en de rest gaan we doen als jullie er zijn! Nou nog een Berstkoom scoren😜😂😂🤣🤣🤣
  4. Wil:
    11 november 2019
    Helemaal niet stoppen met de informatie je heb de hele dag geen reed te doen, dus laat ons maar gewoon lekker meegenieten. Hebben wij ook nog wat.