Het grote avontuur, overwinteren 🌞😎

26 oktober 2019 - Bordeaux, Frankrijk

Hallo allemaal,

Vandaag waag ik mijzelf als digibeet aan een reisblog, het is niet de bedoeling jullie elke dag te vervelen met onze omzwervingen maar wie niet wil hoeft het tenslotte niet te lezen.
Affijn we zullen zien wat ik er van bak en natuurlijk plak ik er wat foto’s bij.

26 oktober 2019

Zoals bijna bij iedereen bekend vertrokken wij naar Marjo voor een overnachting om wat rustiger te kunnen vertrekken op zaterdagochtend om 06.00 uur, Marjo stond natuurlijk paraat met koffie en ontbijt. De hele reis zou ongeveer 2250 km zijn en we besloten geen hotel te boeken omdat het moeilijk plannen was hoe snel we op konden schieten.
De eerste slaapstop (en wat voor een) was Capagnille Bordeaux Lac. Toch wel moe checkten we in en besloten nog te eten en dan snel naar bed.
Eenmaal in bed vielen mijn ogen als snel dicht maar Krijn deed nog een spelletje Wordfeud.
Opeeens maakte hij mij wakker...het licht al uit....Beer ,beer, kijk nou...ik suf, gvd wat nou ik sliep net. Op het plafond een groene bal en over de muur verplaatsten zich diverse witte ballen😱😱 ik schrok me de tandjes. Licht aan! Weg! Licht uit daar waren ze weer. Krijn rationeel als hij is zocht naar een hoe kan dit? Alles geprobeerd en onderzocht niets! Tenslotte de receptie gebeld met het verhaal dat er zogenaamd een lamp bleef knipperen. Na enige tijd kwam de monteur, die begon te zweten en smeerde hem als de bliksem, een minuut later ging de telefoon.....we kregen onmiddellijk een andere kamer.🥴 das pas gek toch? Affijn daar was alles oké en hebben we geslapen om de volgende dag door te reizen.

1. Marjo:
    1 november 2019
    Goed zo zus, echt leuk dat je aan je reisblog bent begonnen. Ik kijk al uit naar het volgende blog. Maar wat een raar, en eigenlijk best eng verhaal daar in dat Campanile hotel 🙈
  2. Nel:
    1 november 2019
    Owww Mar ik dacht dat ik dat al gedaan had😡ben toch echt een sufk........maar komt goed! Dat stomme ding plaatst foto’s die er niet bij horen😱
  3. Nel:
    1 november 2019
    Echt hè, maar ben goed bezig, snap er alleen geen klote van hoe ik die foto’s upload bij mijn verhaal, ik zie nu dat hij willekeurig foto’s plaats😡 komt goed , morgen dag twee enz tot ik bij ben😂
  4. Je nicht uit Maastricht:
    1 november 2019
    Nel, je kan als je een foto hebt geplaatst de datum aanpassen. Als je er dan dezelfde datum van maakt als van je blog dan komen ze bij het juiste verhaal.
    Als je ze op volgorde wil zetten pas je vervolgens de tijd ook nog aan. Wel wat omslachtig, maar dan staat het goed.

Heb je daar allemaal geen zin in. Probeer dan anders de app Polarsteps, die is heel gebruikersvriendelijk
  5. Nel:
    1 november 2019
    Dank u nicht uit Maastricht, ik ga het proberen, morgen dan ennu, grappig maar nog een app🥵😳dan moet ik weer opnieuw beginnen? Ik ben Saskia Noordt niet😂
  6. Wil:
    2 november 2019
    Geweldig zo blijven we op de hoogte. 😂😂😂😂 dat was dus een echte spookkamer.
  7. Nel:
    2 november 2019
    Ja Wil afschuwelijk, tis dat we er foto’s van hebben anders denk je dat we poppetje wezenloos van de reis waren😇😂
  8. Marjo:
    2 november 2019
    Nel, het is nu nog makkelijk om over te stappen naar Polarsteps. Je knipt en plakt even de twee blogs in je Polarsteps, voegt weer even de foto's toe en klaar. Jouw nicht uit Maastricht ken ik toevallig 😏 en is echt een ervaringsdeskundige, zij is zelf ook overgestapt omdat dit zoveel gebruiksvriendelijker is. Nou weet je wat je doet? Je ziet maar wat je doet! 😘