Murcia,Murcia, Murcia pffffft!

14 november 2019 - Murcia, Spanje

Maandag togen wij naar Murcia want niet voor de leuk..maar omdat daar een Applestore zit. We hebben nog steeds geen normale tv ennnnnnn, er bestaat een kabelding die je blablablabla en dan heb je tv via je I-pad???? Dus mede dank zei ome TomTom vier keer verdwaald en tenslotte gevonden in een hoe kan het ook anders een groot winkelcentrum dat Nueva Condoom heet....nee hoor Condomia😂 . Met een heel hoog lik me reet Murcia gehalte terug naar huis. Kabeltje proberen....nada! Een beeldje als een postzegel in de hoek🥶😭 freaked out en 55 euries lichter boos naar bed! We hadden 14 dagen om terug te brengen maar weer 150 km heen en terug de ballen! Dan maar ff geen tv. Erger nog geen moer gezien van Murcia stad want de buien hingen die dag te laag😝. Dinsdag was het grote sopdag in huize El Descanso wat zoveel betekent als “de rust” maar waar door ons eigen schuld niet veel van terecht is gekomen. Woensdag waren de weergoden ons goed gezind en was het heerlijk weer. We overlegden en besloten dat Murcia leuk was voor een sombere dag en togen naar ......natuurlijk de markt. Deze keer werd het La Mata. Daar verloren we onmiddellijk ons 💖 we wandelden langs het strand en aten een hapje genietend van een heerlijke windstille dag met 23 graden. Vanochtend een ongezellig luchtje, veel wind en somber, zodoende werd het weer.....Murcia🥴 tenslotte is 55 euries niet niks. Ik wilde vroeg weg om dan nu echt ook Murcia stad te zien en wat altijd mijn feestje is, de Mercado, niet te verwarren met markt. Dit is een overdekte hal vol met eten en als je geluk hebt kun je oesters eten met een glaasje 🍸🍸. Nou pech het enige was.....kijk zelf maar naar de foto! Daarna wandelden we als goede toeristen door Murcia, een prachtige Kathedraal, Een schitterend stadhuis de rivier Segura kortom de moeite waard maar met koude wind en een beetje regen houdt het al snel op. De moraal van dit erg lange verhaal......terug naar huis 150 km heen en terug en nu bij de mediamarkt 5 km bij ons vandaan voor crying out loud een chromecast gekocht. Mijn Nijntje heeft geen zin meer dus morgen gaan we zien of dat werkt....en anders hebben wij tot maart geen tv🥴🥴🥴🥴

1C66C86F-AC05-4114-9E81-4A2314D0F7DFAAEF793C-BB56-4B80-BDC0-F5511B0E7E1C9B41FE94-5721-421E-9191-8E7C4C8E88B52BB7A7DF-2AA7-48ED-A9DE-7006BD5232435B664231-8422-4A7D-B1F8-39A95848B3A577B41B70-A987-4C00-92CD-D8D353F3AAB5BE7B892E-DEDB-4105-84F5-E59D03F9EBD65B38F5AF-B654-4473-93B7-1BA5F61F16BD1523CF4F-FD10-457C-903B-9D4E18100A60

1. Marjo:
    15 november 2019
    Mooie foto's met een wel hele blauwe lucht. Ondanks dat je schrijft dat het ook een keer koud was en regenachtig, zeg ik toch weer.... Blijf zitten waar je zit! Hier echt drama weer. Woensdag keiharde regen en hagel, en dit de hele dag.
    Ipv de door jouw gewenste oesters zie ik geloof ik een broodje met inktvisringen en iets anders niet defineerbaar. En dan die foto met die varkenskop, brrrr, je zou accuut stoppen met vlees eten. (Wel goed voor het stikstof probleem 😉).
    Nou op naar het volgende blog. Xx
  2. Nel:
    15 november 2019
    Ja zeker, wijsneus dat waren inktvisringen en heerlijk knapperig .
    Aan die kop zit trouwens een heel biggetje vast dat eten ze hier rondom Kerst🐖in zijn geheel op de barbeque....
  3. Wil:
    15 november 2019
    Het ziet er weer geweldig uit en marjo heeft gelijk hier is het weer niet om over naar huis te schrijven. Morgen gaan we met ons kleine meisje die man met de witte baard inhalen en dan is er feest op het brinkplein. Ik ben benieuwd.
  4. Nel:
    15 november 2019
    Wat leuk, zeg maar dat ik Sinterklaas al naar Hoek van Holland heb gestuurd want hij zat nog te luieren in Spanje 😴😴🚢🚢🚢
  5. Emmy:
    15 november 2019
    Geweldig mooi stad hoor en als je zo op dat strand zit ge
    Weldig toch.
    Het is wel leuk als je ons zo op de hoogte houd.
    Marktjes stadjes geweldig toch beter dan hier.kus En
    Ps kan er niemand van hier je een kabel sturen met een foto van je tv kom je misschien een heel eind maak ook eens foto's van jullie huis.👋
  6. Nel:
    Hoi Emmy,
    We hebben inmiddels een chromekastje en dus tv gelukkig. Sinds vanochtend, ik stuur mij ff je e-mailadres in een pbtje via Facebook dan kan ik de foto’s van ons huis sturen, gaat t verder een beetje? Nou 😘ook nVan Nijn
  7. Wil:
    15 november 2019
    Mooie foto’sgenieten maar jullie hebben het verdiend💋