Rondje Costa Blanca zuid🥵

6 november 2019 - Benijófar, Spanje

Vandaag naar de markt in San Miguel de Salinas. Het is koud😱💨, echt wel!, maar 21 graden brrr!😂 de wind maakt een vestje toch nodig. Ff over de markt geslenterd en....geen piek uitgegeven. Op een terrasje geluncht met een leuk bandje erbij die diverse evergreens brachten. Het is een lief maar klein plaatsje dus waren we er snel uit en we besloten door te rijden naar Santa Pola, lekker zonder TomTom. Slim hoor dus verdwaalden we, we reden langs de Salinas ofwel zoutmeren waar zowel roze als groene delen water zijn. Het is prachtig en je ziet er honderden Flamingo’s. Helaas kun je nergens stoppen dus “nog geen foto’s “ want we gaan er terug. We reden door Benijofar wat ook weer de moeite waard is om terug te gaan en kwamen tenslotte aan in Santa Pola. Dit is een middelgrote stad met een prachtige jachthaven, verhoudingsgewijs aardig duurder als de andere plaatsjes dus na een uurtje rondlopen....Opa jengelde om een ijsje🍧🍦😜maar alle IJszaken waren fermado.

Opnieuw in de auto langs de kust en vanwege dat IJsje toch ook nog gestopt aan het strand van Guadarmar. Helaas het werd een biertje want ik denk dat het recept van het IJs kwijt is😄want ook daar alle IJszaken dicht. Wij vonden dat Guadarmar Playa erg mooie stranden heeft en een gezellig centrum. Hierna time to go home. Morgen gaat onze ontdekkingsreis weer verder.

1211D616-ADEE-4F76-9DF0-94F78CD0BE86D7F97261-D5E6-4114-900A-B9EA234958A27FB7E1D9-C27C-4B24-9DB7-C6DF3611CCF4

1. Wil:
    7 november 2019
    Oh domme opa de ijsbeer is toch dicht in de winter😂😂😂😂😂
  2. Chantal:
    7 november 2019
    Zo dan koud, 21 graden🤭🤭😂. Hier begint het snavonds wel kouder te worden. Maar sowieso is het standaard 7 tot 10 graden kouder hier🤨😤😂🤣. Hoe dan ook, ben blij dat jullie zooo genieten saampies. Ik heb weer fijn gelezen en gelachen om je verhaal. Je kan ook even dat ijsje voor pa uittekenen✏✏🍨🍨😂😂
    Word er op wel erg nieuwsgierig van.
    Klinkt echt leuk en mooi allemaal. ❤😘