Wordfeud

5 november 2019 - Dehesa De Campoamor, Spanje

Na het laatste afschuwelijke verhaal, nu een veel leukere.

Maandag hebben we weer een rondje gedaan, dit keer Torrevieja waarvan geen foto’s want misschien hebben we de verkeerde kant gezien...maar vinden er niks aan...stinkende vieze ouwe stad met weinig moois en veel bedelaars. Als je er even buiten komt wordt het allengs beter maar ik mis zo die winkelstraatjes met allerlei handel,maar helaas moet je hiervoor naar winkelcentra en dat haat ik!

Daarna zijn we maar weer eens boodschappen gaan doen🥴 omdat we...hoe leuk ...in Spanje visite krijgen van twee heren die hier al twaalf jaar wonen. Maar, gekker kan het niet, die we nog nooit hebben gezien, laat staan gesproken in het echt. Krijn is zoals iedereen weet een soort van WF verslaafd😂 en speelt al jaren tegen Cas, die inmiddels meer van ons leven weet als ikzelf😜 zijn vriend Ronald laat dat ook maar over zich heen komen net als ik. Tussentijds hebben zij zonder ons te kennen huizen voor ons bezocht etc. Kortom tijd voor een real live kennismaking. Nou die was echt heeeeeel,! Gezellig en zeker voor herhaling vatbaar, want je weet toch niet of het echt klikt, maar wel dus en dat gaan we doen ook. Leuk! Nieuwe Vrienden💞.

2E535194-CD0B-46B7-AE5F-BB4DC859FCD2

1. Marjo:
    5 november 2019
    Echt zooooo leuk dit! Net een week op plaats van bestemming en nu al visite. Fijn dat er een klik was. Vanaf vandaag kunnen jullie af en toe met z'n vieren iets gezelligs doen. Zie ook lekkere hapjes staan enzo. Il zeg: wijnen, wijnen, wijnen 😂👍🍾
  2. Truus:
    5 november 2019
    Helemaal ingeburgerd zie ik. Jullie willen straks niet eens meer terug
  3. Kitty van den Boom:
    5 november 2019
    Geen idee dat Torrevieja zo,n oude vieze stad zou zijn.En wat leuk je visite,en dat van WF speel ik ook !!!
  4. Cas en Ronald:
    6 november 2019
    Het was idd helemaal leuk en gezellig, volgende keer een iets “andere” foto graag😱😂😂😂
  5. Chantal:
    6 november 2019
    Jaaaa, zo leuk!!!! Grappig dit van gezichtloze spelletjes vriend naar vrienden met een gezicht in Spanje. Geniet ervan allemaal 😘😘